القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث المواضيع

«المهم حبك عايش في قلبي» «بقلم جابرعبدالقادر»

«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر» 

«رجعت ليكي ياحياتي»
==================================
حبيبي وحشتني كتير غيبت لي كده عني مش 

عارف انا من غيرك لا اعرف اعيش ولا اكلم ولا
اشوف حد علشان انت عيوني الذي اشوف بيها
وانت لساني الذي لا اتكلم مع حد علشان ينطق
دايما با اسمك انت فقط بس ايه يا عمري الغياب
==================================
ده وحشتني جدا يا اجمل حب واجمل انسان في
روحي بحبك يا اول حب ليه عارف لمه كنت بعيد عني حصل ايه الكل قال عليه باني مش اعيش تاني
علشان كنت انت واخد روحي معاك بس خلاص لمه شوفتك رجعت لي روحي وعمري وقلبي حبيبي اوعي ==================================
تغيب عني علشان بموت من غيرك علشان انت
حبيب حياتي كله انت النور انت الهواء انت الزهور الجميله انت حبي انت في عيوني انت في الهواء
الذي اتنفس بي لااقدر اعيش من غيرك•
==================================
حبيبتي الكلام ده ليه انا مش مصدق انا جيت وقلت لنفسي حبك راح بعد الغياب ده انتي لسه بتحبيني اشكرك يا خالق الحب والجمال احمدك يا رب علشان رجعت وشوفتك من تاني تعرفي لو عرفت باني لا اشوفك كنت ابعد عن البلد وعن الحياه مشيت
==================================
وسيبت عمري هنا وحياتي هنا واشوفك سعيده ده كان المهم عندي بس انتي فعلا اجمل شيئ ليه واحلي حاجه ليه وانتي حبي الاول والاخير انتي النعمة التي احلم بيها معاكي انتي الروح التي رجعت ليه علشان انا وانتي في روح واحده بحبك بحبك بحبك يا اجمل
==================================
قلب واجمل روح واجمل اسم واجمل شيئ مفيش
غيرك في الحياه دي كله علشان انتي حبي وعمري واهلي بموت فيكي فعلا رايت القمر شوفتك انتي اجمل من القمر الذي كنت دايمابقول عليكي انتي
قمر قلبي و بحبك٠
==================================

(بقلم جابر عبدالقادر)
==================================

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏2‏ شخصان‏، و‏‏‏أشخاص يقفون‏ و‏نشاطات في أماكن مفتوحة‏‏‏‏