القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث المواضيع

«عمري هو عمرك» «بقلم جابرعبدالقادر»

«عمري هو عمرك»
«بقلم جابرعبدالقادر»

«لاتغيب عني»
==================================
حبيبي وروحي انا اكون في انتظارك بس لا تغيب عليه اكون هنامش امشي غير لمه ترجع لي يكون مكانك هنا فرشيتي وغطايه حبك علشان انت عمري
==================================
قلبي وروحي حبيبي ارجوك لا تغيب علشان روحي
معاك اخاف عليك من البرد ومن الشمس انا هنا في انتظارك حبيبي كام يوم وانا في انتظارك تعبت وبس
==================================
اكون في انتظارك لو اموت هنا علشان كنت معايه في المكان ده علشان لا اقدر ابعد ولا اعيش من غيرك
حبيب حياتي اليالي رغم ظالمه كان القمر وحبك
==================================
ينورني في ظلم اليالي وحبك يحرسني من اي شيئ ياتي لي تعاله بقي كفايه بعدك عني حبيب روحي وحياتي كفايه سفر كفايه فراق كفايه بعدك عني تعاله ==================================
يا اجمل شيئ في حياتي بحبك رغم الجو كان بارد واليالي مظلمه لكن لا اري غيرك ولا احس بشيئ علشان قلبي ليس في غير حبك وروحك•
==================================
«
بقلم جابرعبدالقادر»
==================================

 ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏‏محيط‏، و‏‏نشاطات في أماكن مفتوحة‏، و‏طبيعة‏‏‏ و‏ماء‏‏‏