القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث المواضيع

«المهم حبك عايش في قلبي» «بقلم جابرعبدالقادر» «انا روحك وحياتك»

«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«انا روحك وحياتك»

==================================
حبيب قلبي مش كفاية سهر انت من بدري بتكتب تعاله وبكره تكمل انا عارفه بتكتب علشان كده مش عاوزه ازعجك بس انت تعبان تعاله ارتاح شويه
وتشرب القهوة تعاله الي قلبي وحبي تعاله الي روحي 
==================================
بلاش تكتب لغيري وانا معاك العمر كله انت حبي وقلمك هو روحي وفكرك هو حياتي ولسانك هو الحياه لي انت الحب وكلامك سحري الذي سحرتني بي حبيب عمري وقلبي كيف اسمع اغانيك وتروح الي ==================================
غيري يسمعهاطول الوقت اسمعك تغازلني با اغانيك 
واسمع الكل يتردده اقول لنفسي انت كتبتها لي ولا لغيري هل انت تحبني ولا تحب غيري يا حبيب حياتي وعمري انا مليش غيرك في الكون حبيبي لا 
==================================
تبعد عني بقلمك وفكرك واحساسك انت لي ليس لغيري روحك في حياتي وقلبك معايه وحضنك يكون لي انا واحدي علشان انت ملكي علشان لا اعرف غير حبك••
==================================
حبيبتي اشكرك جدا علي سهرك معايه وعلي خوفك عليه بس انتي تعرفي كويس مفيش غيرك في روحي وقلبي كل كلمه اكتبها تكون ليكي انتي وحدك علشان انتي فكري وعقلي ليس في غيرك علشان انتي الحياه ==================================
الجميله والسعيده انتي النسمه الرقيقه والقلب الجميل انتي عشقتي وحبي انتي الروح التي اكتب لي كل اغنيه اقوله ليس لا احد غيرك بس اسمعها لكل الناس 
علشان يعرفوا مفيش غيرك انتي وكل ياتي لي 
==================================
ويعجب بيها افرح علشان كلامتها ليكي انتي العيش والملح انتي الحب والامل انتي القمر انتي الكلمه التي اكتبها عنك ولا اريد وحدك تعرفيها كل البشر في كل مكان يعرفوا باني بحبك انتي ياا ول حب واخرحب 
===============================
لي في الحياه انتي الحب وبعدك الموت حبيبتي انتي عيوني وقلبي انتي الورده الجميله انتي قهوتي بحبك يا اجمل حب في حياتي••
==================================
«بقلم جابرعبدالقادر»
==================================

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏2‏ شخصان‏