القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث المواضيع

«المهم حبك عايش في قلبي» «بقلم جابرعبدالقادر» «الوفاء بعد الرحيل»

«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«الوفاء بعد الرحيل»

=====================================
حبيبتي انتي فين انا لا اعرف انام وارتاح انتي فين سيبتيني
لي كنتي اخدتيني معاكي لااعرف اعيش من غيرك يا حبيبتي
انا كل يوم احلم بيكي واشوفك امامي ليه كده يارب كنت اخذتني معها انت اعطيتني روحي الجديده. هي كانت كل حاجه لي وبحبها ولااعرف سوائها يارب اجمعني انا وهي
في الجنه وتكون هي معي في الجنه وتكون حبيبتي فيها وتكون من حوريات الجنه يارب اغفر له وارحمها وتكون من عبادك المخلصين -
=====================================
حبيبي انا ليس بعيده عنك انا معاك علي طول في حلمك وفي حياتك لااقدر ا بعد عنك علشان روحي معاك وانت معي في حياتي انا موت لكن انت معاك روحي ولو تعرف انا بحبك بس العمر يا حبيبي ليس بيد احد لكن العمر بيد الذي خلق الكون علشان كده لازم تتزوج من انسانه اخره علشان اشوفك مرتاح ياحبيبي اسمع كلامي واتزوج وانا اكون معاك في الجنه اخر مره اشوفك فيها وانت كمان اخر مره تشوفني فيها الي اللقاء في الجنه وتكون روحي معاك يا حبيبي -
=====================================
حبيبتي لا اقدر اشوف واحده تانيه غيرك جنبي واكلمها واهمس معها انا اتعود عليكي خلاص انتي حبي الاول والاخير يا حياتي انا ليس اتزوج علشان الزواج نفسه انا كنت سعيد معاكي ولا احد يقدر يسعدني غيرك انتي حبيبتي مشتاق ليكي ارجوكي لا تسيبيني لواحدي مع الذكريات
بس بحبك اوي الي اللقاء في الجنة ان شاء الله 
=====================================
«بقلم جابر عبد القادر»

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص أو أكثر‏‏