القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث المواضيع

«المهم حبك عايش في قلبي» ««بقلم جابرعبدالقادر»

«المهم حبك عايش في قلبي»
««بقلم جابرعبدالقادر»

«عدم الوفاء»
==================================
معلش انا بكتبها علشان الشباب الذي يطرب امه وهو ليس يعرف بان الام هي السبب في سعاده اولادها ودخولهم الجنه بسبب امك يزيد رزقك بسبب امك •

==================================
هذا الشاب الذي يطرب امه كان بيشرب المنكر وباع العفش وعاوز يا اخذا الفلوس من امه ولو ان يضربها-
والام تقول يا ابني انت اخذت الفلوس كلها وبعت العفش الذي نجلس عليه انت عاوز ايه تاني انا مش عاوزه ادعي عليك علشان انت ابني ومن روحي وانت ==================================
لم ترحمني وانا كبيره وبدل ان تساعدني علي المعيشه حرام عليك يا ابني انا مريضه اصبر عليه لمه اموت وانت تاخذا كل شيئ مش عاوزه اقول لحد انت بتضربني علشان محدش يضربك وتتعبني لا اقدر ==================================
حد يمد ايدو عليك ولا اقدر ابلغ عليك الشرطةعلشان لا تبعد عني لحظه كل ده علشان بحبك وانا لا اقدر ابعد عنك يا حبيبي - فين الفلوس انا رايح مع اصدقائي حفله وهم عارفين با ني غني وانا بصرف
==================================
عليهم فين الفلوس او اي شيئ ابيعه ولم تيجيبي
اطربك فين دماغي فيها صداع لو حد جي جنبي اموته انتي حره فين يا انتي --انا امك تقولي انتي بص يا ابني انا امشي من هنا واسيبك انت مع اصدقائك واصرف عليهم وجوعني وموتني علشانهم
==================================
وهم لا ينفعوك علشان هم السبب في دوخولك النار
وانا ليه ربي اروح اي مسجد وادعو اللة ان يهديك --
لاانتي تجيبي الفلوس الاول فين هي احرق البيت وانتي في البيت -- تحرق البيت وانا في منك للة
هو الذي يا خذا حقي منك يا ابن بطني خد الفوس
==================================
وامشي من هنا اخس علي الشباب الذي لا يحترم امه
رغم تعبت فيه وعلمتهم بس قلب الا بن كان وحش بس انالا اقدر ادعوه عليه اعمل ايه هل انا غلطت في التربيه ولا الشباب اليومين دول كده يارب احمي ابني واهدي وابعده عن اصدقا ءالسواء•
==================================

«بقلم جابرعبدالقادر»
==================================

 ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، و‏‏لقطة قريبة‏‏‏